آخرین خبرها

آمریکا اهداف نظامی ایران در هرمز را هدف قرار داد

۱۴۰۵.۰۴.۰۷, ۰۶:۲۵
آمریکا اهداف نظامی ایران در هرمز را هدف قرار داد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی؛ فرماندهی مرکزی آمریکا، سنتکام، اعلام کرد ارتش ایالات متحده بامداد یکشنبه حملات تازه‌ای را علیه چندین هدف ایران در منطقه تنگه هرمز انجام داده است.

سنتکام اعلام کرد این حملات در واکنش به حمله پهپادی ایران به نفتکش «ام‌تی کیکو» انجام شده و نیروهای آمریکایی ۱۰ هدف نظامی را در چند نقطه از تنگه هرمز و مناطق اطراف آن هدف قرار داده‌اند.

بر اساس این بیانیه، زیرساخت‌های نظارت نظامی، سامانه‌های ارتباطی، مواضع پدافند هوایی، تاسیسات نگهداری پهپاد و توانمندی‌های مین‌گذاری ایران هدف قرار گرفته‌اند.

سنتکام این حملات را «دفاع از خود» و پاسخی به نقض توافق آتش‌بس از سوی ایران توصیف کرده است.


گوناز تی وی
R.G

اخبار منتخب

Most Read