آخرین خبرها

نامه تیم تراکتور سازی به مسئولان فدراسیون فوتبال درباره یکطرفه بودن محرومیت قلعه نویی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نامه تیم تراکتور سازی به مسئولان فدراسیون فوتبال درباره یکطرفه بودن محرومیت قلعه نویی

Gunaz.tv

گوناز تی وی: بعد از اینکه سر مربی تیم فوتبال تراکتور سازی " تراختور"  به دلیل اعتراض به داور مسابقه در دیدار اخیر این تیم با فولاد خوزستان از کنار زمین اخراج شد، باشگاه تراکتورسازی " تراختور" امروز در نامه ای به فدراسیون فوتبال  اعتراض خود را نسبت به ناعادلانه و هدف دار بودن تصمیم داور نشان دادند.

 باشگاه تراکتور سازی "تراختور" در این نامه با اشاره به قضاوت های جهت دار دارو بازی می نویسد" با عنایت به اشتباهات محرز داور دیدار تیم های تراکتورسازی "تراختور" و فولاد خوزستان و اخراج ناعادلانه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خواهشمندیم ترتیبی اتخاذ فرمایید ضمن بازبینی دقیق اتفاقات و داوری دیدار دو تیم ، نسبت به رفع محرومیت آقای امیرقلعه نویی برای بازی آینده تیم اقدامات لازم صورت پذیرد".

باشگاه تراکتور سازی "تراختور" همچنین با اشاره به تنش هایی که سر مربی تیم فولاد خوزستان در بازی به وجود آورد، نوشته" اعتراض در صحنه ای که در دقایق اضافه شده نیمه دوم این دیدار صورت گرفت از طرف سرمربیان دو تیم بود که به صورت یکطرفه فقط سرمربی تیم تراکتورسازی اخراج گردید".

گفتنی است که داور چهارم بازی در پاسخ به اعتراض سرمربی تیم تراکتور سازی "تراختور" اشتباهات اکبریان، داور  بازی، را تآیید کرد اما با این وجود داور اول  قلعه‌نویی را از کنار زمین اخراج کرده است.

با توجه به اینکه قلعه نویی نمی تواند به دلیل اخراج در بازی با فولاد روی نیمکت تیمش در دربی تبریز بنشیند تراکتور سازی " تراختور" در دیدار با گسترش فولاد تبریز بدون سرمربی حضور خواهد یافت.

البته بازی تراکتور سازی "تراختور" با فولاد خوزستان که به علت آماده نبودن چمن ورزشگاه سهند، در ورزشگاه اختصاصی این تیم تدارک دیده شده بود، با اعتراض شدید هواداران حاظر در ورزشگاه روبرو شد و هواداران اعتراض خود را نسبت به کم کاری سازمان تربیت بدنی اعلام کردند.

گوناز تی وی

E.Y

اخبار منتخب

Most Read