آخرین خبرها

جریمه تراکتور به دلیل اتفاقات دیدار با پرسپولیس

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
جریمه تراکتور به دلیل اتفاقات دیدار با پرسپولیس

Gunaz.tv

گوناز تی وی: تیم تراکتورسازی(تراختور) به دلیل اتفاقات دیدار با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش گوناز تی وی، کمیته انضباتی اعلام کرده است که تیم فوتبال تراکتورسازی را به دلیل اتفاقات دیدار با پرسپولیس به استناد بندهای یک و دو ماده 70 آیین نامه انضباتی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.

قلیچ خانی، مسئول کانون هواداران باشگاه تراکتور نیز به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود و حضور در ورزشگاه برگزاری مسابقات این تیم محروم است.

در دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس که در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار شد،  پس از پایان مسابقه لیدرها و مسئول کانون هواداران تیم تراکتور با عکاسان و خبرنگارانی که از تهران برای پوشش خبری به ورزشگاه آمده بودند، درگیر شده و اقدام به کتک کاری کردند و در نهایت این امر باعث مجروح شدن چند نفر از خبرنگاران شد.

دیدار تیمهای تراکتور و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر در بیستم شهریور در تبریز برگزار شد که با نتیجه تساوی بدول گل خاتمه یافت.

H.M

اخبار منتخب

Most Read