آخرین خبرها

کمپانی نوکیا به بازار موبایل بر‌می‌گردد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
کمپانی نوکیا به بازار موبایل بر‌می‌گردد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: کمپانی نوکیا که زمانی حکمران بلامنازغ بازار تلفن همراه بود، از ماه‌های آینده به عرصه تولید گوشی برمیگردد و قصد معرفی 5 مدل گوشی تا پایان سال 2017 را دارد.

به گزارش گوناز تی وی، کمپانی نوکیا که در سالهای نه چندان دور با سیستم عامل سیمبین حکمران بازار موبایل بود، این‌بار با گوشی‌هایی اندرویدی به بازار موبایل باز خواهد گشت.

یکی از کارمندان مایکروسافت عرضه‌ی دو گوشی اندرویدی توسط نوکیا را برای سه ماهه‌ی دوم 2017 مورد تایید قرار داده است.

بنا بر اعلام "زویت"، جیمز راترفورد، مدیر عامل دستگاه‌های مایکروسافت در آسیا به یکی از رسانه‌های ویتنامی گفته است که HMD Global قصد دارد دو گوشی جدید را در سه ماهه‌ی پایانی سال 2016 و حداقل دو گوشی دیگر را سه ماهه‌ی دوم سال 2017 میلادی روانه‌ی بازار کند.

حقوق تجاری ساخت گوشی‌های نوکیا به دیگر کمپانی فنلاندی به نام HMD Global واگذار شده است.

اخیرا نوکیا حضور خود در کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری موسوم به MWC 2017 را رسما تایید کرده، ولی به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید اشاره‌ای نکرده است.

چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که طی ماه‌های آتی باید منتظر رونمایی و عرضه‌ی گوشی‌هایی با برند نوکیا باشیم و تنها نقطه‌ی مبهم به زمان دقیق این رخداد برمی‌گردد.

با اینکه در خصوص مشخصات و ویژگیهای گوشیهای جدید نوکیا اطلاعاتی غیررسمی منتشر شده است تا زمان معرفی رسمی آنها همه چیز در حد گمانه‌زنی و شایعه باقی خواهد ماند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read