آخرین خبرها

دشمنی امام جمعه متحجر اردبیل با اینترنت و شبکه های اجتماعی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دشمنی امام جمعه متحجر اردبیل با اینترنت و شبکه های اجتماعی

Gunaz.tv

گوناز تی وی: سید حسن عاملی که گماشتگی علی خامنه ای را در شهر اردبیل یدک می کشد، آزادی اینترنت و شبکه های اجتماعی را تهدید خواند و آن را نگران کننده دانست.

به گزارش گوناز تی وی، افرادی مثل حسن عاملی همیشه سعی دارند مردم در خفقان و به دور از گردش آزاد از اطلاعات زندگی کنند و از تریبون منبر همواره سعی کرده اند آموزه های حاوی بینش های جاهلانه و تفکرات خرافی را به جامعه تزریق کنند. طبیعی است که این مرتجعین با اینترنت و شبکه های اجتماعی به دشمنی برخیزند. زیرا در سایه این فن آوری ارتباطات و اطلاعات است که مردم می توانند جهالت و خرافات مذهبی را از زندگی خود دور نگه دارند.

سید حسن عاملی عصر سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که گستردگی شبکه های اجتماعی و پیچیدگی فضای مجازی آسیب هایی را به‌دنبال داشته و تهدیدی برای سلامت جامعه خواهد بود، لذا این حوزه نیازمند توجه ویژه است.

منظور از توجه ویژه، رصد کاربران این شبکه توسط این ارگان امنیتی و ایجاد فشار، محدودیت و سرکوب فعالان شبکه های اینترنتی موجود می باشد.

وی همچنین تعمیق باورهای دینی، اعتقادات مذهبی و ارزشهای اخلاقی برگرفته از مذهب را در مقابل آموزه های مدرن و اینترنت قرار دارد و گفته از توسعه این باورهای جاهلانه نباید غافل بود.

وی به ماموران نیروی انتظامی بطور تلویحی دستور داد که مبارزه با شبکه های اجتماعی و سرکوب فعالین اینترنتی را شدت بخشند.

وی با اینکه از نیروی انتظامی تعریف و تمجید کرد ولی به گفته مردم اکثر اعضای این نیرو فاسد هستند و رشوه های میلیونی از شهروندان دریافت می کنند.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read