آخرین خبرها

ارمنستان سر عقل آمده پای میز مذاکرات خواهد نشست

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ارمنستان سر عقل آمده پای میز مذاکرات خواهد نشست

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: رؤسای جمهور آزربایجان و ارمنستان اشغالگر در شهر وین پای میز مذکرات خواهند نشست. وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا نیز در این مذاکرات حضور خواهد داشت.

به گزارش گوناز تی وی، خبرها حاکی از آن است سرژ سارکسیان، رئیس جمهور ارمنستان به منظور شرکت در مذاکرات مناقشه قاراباغ اشغالی، دو روز دیگر یعنی ۱۶ می به وین پایتخت اتریش سفر خواهد کرد.

دو روز دیگر رؤسای جمهور آزربایجان و ارمنستان اشغالگر با حضور وزرای خارجه رهبران گروه مینسک (آمریکا، روسیه و فرانسه) درباره اراضی اشغال شده آزربایجان توسط ارمنی های افراطی بحث و گفتگو خواهند کرد.

جان کربی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر داد جان کری، وزیر خارجه این کشور در این مذاکرات شرکت خواهد کرد.

وی دیدار رؤسای جمهور آزربایجان و ارمنستان اشغالگر با حضور وزرای خارجه آمریکا، روسیه و فرانسه در شهر وین را تأیید کرده است.

پس از درگیری شدید ۴ روزه بین آزربایجان و ارمنستان اشغالگر در روزهای آغازین ماه آوریل که به کشته شدن بیش از ۳۰۰ نظامی ارمنی و شهادت چند نظامی آزربایجان و همچنین بازپس گیری مناطقی از قاراباغ توسط نیروهای مسلح آزربایجان به پایان رسید، این نخستین دیدار رؤسای جمهور دو کشور خواهد بود.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read