آخرین خبرها

استعفای مدیرکل بیمه مرکزی ایران در اثر انتشار فیش حقوقی 180 میلیون تومانی 3 تن از مدیران

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
استعفای مدیرکل بیمه مرکزی ایران در اثر انتشار فیش حقوقی 180 میلیون تومانی 3 تن از مدیران

Gunaz.tv

گوناز تی وی: انتشار فیش های حقوقی مدیران بیمه مرکزی منطقه جغرافیایی موسوم به ایران موجب استعفای رئیس کل بیمه ایران گردید.

به گزارش گوناز تی وی، انتشار فیش های حقوق 180 میلیون تومانی 3 تن از مدیران بیمه مرکزی در شبکه های اجتماعی و اینترنت قربانی گرفت. محمد ابراهیم امین، رئیس کل بیمه‌ی مرکزی، متن استعفا‌ی خود را در سایت بیمه مرکزی منتشر کرد.

محمد ابراهیم امین تصریح کرده که با پیشامدهای اخیر مهم‌ترین سرمایه زندگی و کار وی یعنی صداقت و پاک‌دستی‌اش مورد سئوال قرار گرفته و در منظر عموم مخدوش شده است. او از وزیر اقتصاد و دارایی خواسته که با استعفایش موافقت کند.

مطابق اسنادی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شد، میزان دریافتی سه مدیر ارشد بیمه مرکزی در اسفند ماه 1394 به 180 میلیون تومان می‌رسد و تنها یکی از آنان در این ماه 87 میلیون تومان دریافت کرده است. بخشی از دریافتی مدیران بیمه در ماه اسفند، فوق‌العاده و اضافه‌کاری عنوان شده که مبلغ آن به 33 میلیون تومان می‌رسد.

درباره‌ی دقت و صحت این اسناد تردیدهایی وجود دارد اما عبدالله صفایی‌نسب، معاون امور اقتصادی دیوان محاسبات می‌گوید اصل ماجرا صحیح است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد و دارایی گفته است که دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است.

در حالیکه مردم در مناطق مختلف بویژه مناطق غیرفارس از فقر، بیکاری و سوء تغذیه رنج می برند مدیران در تهران فیش های حقوقی ده ها میلیون تومانی برای خود صادر می کنند. حتی ماموران وزارت اطلاعات ایران و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران چک های سفید دارند که هرچه قدر دوست داشته باشند از منابع مملکت دزدیده، برای خود و نزدیکانشان سرمایه گذاری می کنند.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read