آخرین خبرها

سومین نماینده فوتبال آزربایجان به لیگ برتر ایران صعود کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
سومین نماینده فوتبال آزربایجان به لیگ برتر ایران صعود کرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: تیم فوتبال ماشین‌سازی آزربایجان با برتری قاطع مقابل تیم مس رفسنجان جواز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را به دست آورد.

به گزارش گوناز تی وی، تیم فوتبال ماشین‌سازی امروز( سه شنبه) در تبریز مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفت که با پیروزی مقتدرانه و کسب سه امتیاز از این دیدار حساس توانست بعد از سال‌ها به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.

در این دیدار که با نتیجه سه بر صفر به نفع ماشین‌سازی آزربایجان به پایان رسید، یوسف سیدی، امین قاسمی نژاد و سجاد بیرانوند(گل به خودی) برای ماشین‌سازی گلزنی کردند.

ماشین‌سازی با این برد با کسب 63 امتیاز از 37 بازی جایگاه خود در رده دوم لیگ دسته یک ایران را ثتبیت و حضور خود در لیگ برتر ایران را قطعی کرد.

بدین ترتیب، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از فصل آینده در کنار تراختور و گسترش فولاد به عنوان سومین نماینده آزربایجان در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهد یافت تا آزربایجان عملا به قطب فوتبال ایران بدل شود.

رسول خطیبی سرمربی موفق تیم فوتبال ماشین سازی با لیگ برتری کردن تیم ماشین سازی، به یکی از معدود چهره‌های موفق میان مربیان تیم‌های آزربایجانی بدل شده است. خطیبی پیش از این هم موفق شده بود که گسترش فولاد را لیگ برتری کند.

لازم به ذکر است، تيم فوتبال ماشين‌سازي كه قدمت آن به حدود 50 سال قبل باز مي گردد، از تيم هاي ريشه دار آزربایجان محسوب مي شود و براي آخرين بار 20 سال قبل در سطح نخست فوتبال ایران بازي كرد و پس از آن روند نزولي يافت.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read