آخرین خبرها

اعدام 2 زندانی در زندان مرکزی اورمیه

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
اعدام 2 زندانی در زندان مرکزی اورمیه

Gunaz.tv

گوناز تی وی: از شش زندانی محکوم به اعدام که روز گذشته در زندان مرکزی اورمیه جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده بودند، صبح امروز دو تن از آنان درپی عدم رضایت شاکی به دار آویخته شدند و چهارتن دیگر به بند عمومی بازگشتند.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از هرانا، از شش زندانی با اتهامات قتل که روز گذشته جهت اجرای حکم اعدام به سلول‌های انفرادی زندان مرکزی اورمیه منتقل شده بودند، دو زندانی صبح امروز اعدام شدند، دو زندانی از اولیای دم رضایت گرفتند، دو زندانی دیگر به ترتیب مهلت یک‌ماهه و پنج روزه گرفتند.

از شش زندانی منتقل شده، حکم اعدام ناصر سعیدی (جعفری) و مهدی نبشی (نبشیان) درپی عدم رضایت شاکیان پس از طی تشریفات اداری اجرا شد.

در این میان، امیر بهروز یک‌ماه فرصت گرفت و به خالد زیکا پنج روز مهلت داده شد تا ۴۰۰ میلیون برای جلب رضایت شاکی پرداخت کند.

بهنام حسن زاده و زندانی ششم با نام حسام با رضایت شاکیان از مرگ نجات یافتند و به بند عمومی بازگردانده شدند.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read