آخرین خبرها

اردوغان: در مبارزه با داعش ما را تنها گذاشتند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
اردوغان: در مبارزه با داعش ما را تنها گذاشتند

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: رئیس جمهور تورکیه اظهار داشت ما را در مبارزه با داعش که از یک سو با حملات انتحاری و از سوی دیگر با پرتاب خمپاره به کیلیس، باعث رنج و درد ما می شود تنها گذاشتند.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور تورکیه در مراسم اهدای جوایز جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با عنوان "رحمت و عدالت" در استانبول، گفت:" ما را در مبارزه با داعش که از یک سو با حملات انتحاری و از سوی دیگر با پرتاب خمپاره به کیلیس، باعث رنج و درد ما می شود تنها گذاشتند".

وی افزود:" هیچ کدام از کسانی که ادعای مبارزه با داعش را در سوریه دارند، نه به اندازه ما به این گروه خسارت وارد کرده اند و نه به اندازه ما از این گروه متحمل آسیب شده اند".

اردوغان خاطر نشان کرد:" تفاوت واکنش ها در قبال اقدامات تروریستی در پاریس و بروکسل با واکنش ها به حملات مشابه در استانبول و آنکارا، نمونه بارز بی عدالتی است".

رئیس جمهور تورکیه در این مراسم تاکید کرد:" ما کشور خود را برای تسلط بر انسان‌های دیگر تقویت نمی کنیم، رشد و توسعه نمی دهیم. هدف ما تغییر روند خطرناکی است که آینده بشریت را تهدید می‌کند. ما می خواهیم امید مظلومان و ستم دیدگان باشیم".

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read