آخرین خبرها

انحطاط اخلاقی در صدا وسیمای حکومت ایران، تحقیر یک شرکت کننده برنامه در شبکه سه سیما

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
انحطاط اخلاقی در صدا وسیمای حکومت ایران، تحقیر یک شرکت کننده برنامه در شبکه سه سیما

Gunaz.tv

گوناز تی وی: اخیرا در برنامه اکسیر شبکه 3 تلویزیون حکومتی ایران مجری برنامه با بکارگیری الفاظ رکیک شرکت کننده برنامه را بشدت تحقیر کرد.

به گزارش گوناز تی وی، فیلمی که از این برنامه گرفته شده و در شبکه های اجتماعی پخش گردیده است نشان از انحطاط اخلاقی در رسانه حکومت ایران حکایت دارد.

در برنامه 'اکسیر' که از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شده، فرزاد حسنی مجری برنامه با یکی از شرکت کنندگان با لحنی توهین‌آمیز و تحقیرآمیز گفت‌وگو می‌کند که خشم بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان مدنی را بر انگیخته است که خواستار برخورد با وی شده اند.

شرکت کننده مسابقه که مردی میانسال می باشد، وقتی پاسخ یک سئوال را اشتباه جواب می دهد مجری با لحن توهین آمیز و غیرانسانی او را مورد خطاب قرار داده و در پایان به او یک بسته ای را هدیه می دهد که داخل آن زرشک ریخته اند.

وبسایت بی بی سی فارسی هم  اخیرا ندانسته به تریبون دولت ایران تبدیل شده است در مطلبی که در این باره منتشر کرده نشان می دهد اعتقادی ندارد این برنامه توهین آمیز بوده است.

صدا وسیمای حکومت ایران به مکانی برای توهین و تحقیر انسان ها و ملت ها تبدیل شده است. سقوط اخلاق و انسانیت در این رسانه به حدی رسیده است که حتی مدیران  این رسانه حکومتی به دختران جوان رحم نکرده و درقبال دادن امتیازاتی از آنان سوء استفاده جنسی می کنند. توهین به ملت ها هم در دستور کار صدا سیمای ایران قرار دارد. سال گذشته در برنامه فتیله این رسانه حکومتی به تورک ها توهین گردید و موجی از اعتراضات ضدنژادپرستی را در مناطق مختلف آزربایجان جنوبی را سبب گردید.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read