آخرین خبرها

آزربایجان در تاریخ ۸ ــ ۹ ماه مه به اراضی اشغالی حمله خواهد کرد؟

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آزربایجان در تاریخ ۸ ــ ۹ ماه مه به اراضی اشغالی حمله خواهد کرد؟

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: وزارت دفاع آزربایجان درباره خبرهای منتشر شده از سوی ارمنستان در خصوص اینکه "آزربایجان در تاریخ ۸ ــ ۹ ماه مه به اراضی اشغالی حمله خواهد کرد" واکنش نشان داد.

به گزارش گوناز تی وی، ارمنستان که در روزهای آغازین ماه گذشته میلادی متحمل شکست سنگینی از طرف آزربایجان شد، از هر طریقی سعی در ضربه زدن به آزربایجان برآمده است.

در روزهای جاری طرف ارمنستان خبرهایی درباره احتمال حمله ارتش آزربایجان به اراضی اشغالی در تاریخ ۸ ــ ۹ ماه مه منتشر کرده است که این خبرها از طرح احتمالی ارمنی های افراطی برای نقض مجدد آتش بس در خط مقدم جبهه را نشان می دهد.

وزارت دفاع آزربایجان با صدور بیانیه ای به این خبرهای منتشر شده واکنش نشان داده و بر آزادی بی قید شرط اراضی اشغال شده خود تأکید کرده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع آزربایجان آمده است رژیم سیاسی ـ نظامی جنایتکار ارمنستان در صورتی که قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل را انجام ندهد و بدون قید شرطی فوراً از اراضی اشغال شده آزربایجان خارج نشود، انجام اینکار (راهکار نظامی) لازم و ضروری است.

وزارت دفاع آزربایجان افزوده که ارمنی ها همانند ضرب المثل "معروف منتظر مرگ ماندن، وحشتناک تر از خود مرگ است" هر روز، هر لحظه و هر ساعت باید منتظر انجام اقدامات نیروهای مسلح مان برای آزادی اراضی اشغال شده و برپایی تمامیت ارضی آزربایجان باشند.

در این بیانیه همچنین به آمادگی و توان نیروهای مسلح آزربایجان برای آزادسازی اراضی اشغال شده توسط ارمنی های افراطی تأکید شده است.

وزارت دفاع آزربایجان تصریح کرده که اگر ارمنی ها نمی خواهند کشته شوند و یا هر روز با انتظار مرگ و ترس نمی خواهند زندگی کنند، به اشغالگری پایان داده و از اراضی آزربایجان خارج شوند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read