آخرین خبرها

دو نظامی ارمنستان در خط جبهه کشته شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دو نظامی ارمنستان در خط جبهه کشته شدند

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: شب گذشته دو نظامی ارمنستان در خط مقدم جبهه توسط نیروهای آزربایجان به هلاکت رسیدند.

به گزارش گوناز تی وی، ارمنستان اعتراف کرده است شب گذشته دو نظامی این کشور به نامهای گاریک موسیسیان متولد ۱۹۹۷ و وزاگن آروتونیان متولد ۱۹۶۸ در خط مقدم جبهه توسط نیروهای آزربایجان به هلاکت رسیدند.

این دو نظامی ارمنستان در منطقه تالش کندی که طی ۴ روز درگیری شدید در اول ماه آوریل بین آزربایجان و ارمنستان که در نتیجه آن، این منطقه و بلندی استراتژیک له له تپه نیز از ارمنستان پس گرفته شد، کشته شده اند.

وزارت دفاع آزربایجان نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرده است نیروهای ارمنستان طی ۲۴ ساعت گذشته با خمپاره و توپ های ۶۰، ۸۰ و ۱۲۰ میلی متری به سمت مناطق مسکونی و مواضع نظامی آزربایجان شلیک کرده و ۱۲۸ بار آتش بس را نقض کردند.

ارمنی های افراطی با وجود قبول آتش بس در ۵ آوریل، اما به صورت مداوم آتش بس را نقض کرده و مناطق مسکونی و روستاهای آزربایجان نزدیک به خط جبهه را مورد آتش توپخانه ای خود قرار می دهد.

دو روز پیش دو غیرنظامی آزربایجان طی آتش توپخانه ای ارمنی های افراطی به شهادت رسیده و ۶ نفر دیگر از اهالی روستاهای نزدیک به خط جبهه نیز زخمی شدند.

طی چهار روز گذشته بیش از ۳۰۰ منزل مسکونی آزربایجان در روستاهای نزدیک به خط جبهه، با آتش توپخانه ای ارمنستان تخریب شده است.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read