آخرین خبرها

خامنه‌ای دیکتاتور ایران: بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
خامنه‌ای دیکتاتور ایران: بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید

Gunaz.tv

گوناز تی وی: علی ‫‏خامنه‌ای در دیدار با کارگران گفته که از کلمه‌ی ‫‏برند خیلی بدش می‌آید. گفته های این دیکتاتور درحالی صورت می گیرد که اکثر این برندها توسط نزدیکان وی وارد ایران می شود.

رهبر دیکتاتور جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر «ارزش و اهمیت تولید داخلی» به انتقاد از فروش اجناس خارجی در فروشگاه‌ها پرداخته و گفت:

«فروشگاه‌هایی هستند که وقتی انسان وارد می‌شود، هرچه چشم می‌گرداند، تولید خارجی است. متأسفانه بعضی از این فروشگاه‌ها که فروشگاه‌های بزرگ هم هستند، مربوط به خود دستگاه‌های حکومتی‌اند! چرا این کار را می‌کنند؟ این کار باید زشت شمرده بشود. شما می‌خواهی کارگر داخلی را بیکار کنی، کارگر بیگانه را بهره‌مند و برخوردار کنی برای پُز دادن!

جنس‌های دارای نشان خارجی را می‌آورند، یک عدّه پولدار هم -پولدارهای نوکیسه‌ی تازه‌به‌دوران‌رسیده که متأسفانه در کشور کم نداریم- دنبال نشانهای خارجی‌اند؛ به قول خودشان برندهای خارجی. بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید...»

بیشتر این برندها توسط ارگان های تحت کنترل این دیکتاتور ایران به کشور وارد می شود و حتی خود بیت رهبری از واردات این اجناس برند سود هنگفتی را نصیب خود می کند. خود بنیادگرایان نزدیک به خامنه ای که شریان اقتصاد کشور را در دست دارند با واردات این برندها باعث تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی در داخل شده اند.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read