آخرین خبرها

نیروهای ارمنستان مناطق مسکونی آزربایجان را با توپ و تانک هدف قرار دادند ــ تصاویر

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نیروهای ارمنستان مناطق مسکونی آزربایجان را با توپ و تانک هدف قرار دادند ــ تصاویر

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: نظامیان ارمنستان اشغالگر، مناطق مسکونی آزربایجان نزدیک به خط مقدم جبهه را با توپ و تانک مورد هدف قرار دادند که در نتیجه این وحشی گری ارمنی ها، یک شهروند آزربایجان به شهادت رسیده و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گوناز تی وی، نیروهای ارمنستان اشغالگر شب گذشته ۲۸ آوریل روستاهای منطقه آغ دام نزدیک به خط جبهه آزربایجان را با توپ و تانک مورد هدف قرار دادند.

در نتیجه این وحشی گری ارمنی های افراطی، یک شهروند آزربایجان به شهادت رسیده و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین ۳۰ منزل مسکونی در روستاهای منطقه آغ دام ویران شده است. دو گلوله توپ نیز به یک مسجد اصابت کرده که خساراتی به بار آورده است.

ارمنی های جنایتکار همچنین روستاهای منطقه تَرتَر را نیز از ساعت ۲ الی ۴ صبح مورد هدف آتش توپخانه ای خود قرار داده اند.

مستقیم ممداف، رئیس اجرایی منطقه ترتر گفته که طی دو روز گذشته بر اثر آتش توپخانه ای ارمنی های وحشی، به ۲۵۶ منزل مسکونی روستاهای این منطقه خسارت وارد شده است.

روز گذشته واقف درگاهلی، سخنگوی وزارت دفاع آزربایجان اعلام کرد  اگر ارمنستان همچنان به هدف قرار دادن مناطق مسکونی مان ادامه دهند، ما نیز مواضع نظامی آنها در مناطق مسکونی را مورد هدف قرار خواهیم داد.

گفتنی است پس از چهار روز درگیری در خط مقدم جبهه، ارمنستان پس از قبول شکست، آتش بس یکطرفه آزربایجان را قبول کرد اما همچنان به نقض آن ادامه می دهد.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read