آخرین خبرها

پروژه 24 ساله بیمارستان آیت الله خویی همچنان بلاتکلیف رها شده است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
پروژه 24 ساله بیمارستان آیت الله خویی همچنان بلاتکلیف رها شده است

Gunaz.tv

 گوناز تی وی: بیمارستان آیت الله خویی که در شهر خوی بیش از 24 سال است که شروع شده، توسط حاکمیت ایران به بهانه های مختلفی بصورت نیمه تمام رها شده است.

به گزارش گوناز تی وی، تصاویر دریافتی حاکی از آن است که دیوارهای ساخته شده برای این بیمارستان فرسوده شده است و کسی در این باره پاسخگو نیست.

با اینکه جواد آقازاده صبح پنجشنبه در جریان سفر به خوی و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان وعده داد که در صورت توافق هیت امنا این بیمارستان بزودی تکمیل شود.

بنا به اعتراف وزیر بهداشت ایران وضعیت بهداشت و درمان خوی در شرایط نامساعدی قرار دارد.

حسین سیوانی اصل فرماندا خوی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهرستان خوی گفت: از سال 1337 هجری شمسی، بیمارستان جدید در شهرستان خوی احداث نشده است و با توجه به رشد جمعیت شهرستان خوی و لزوم خدمت رسانی به مردم شمال استان، این بیمارستان‌ها جوابگوی وضعیت فعلی نیست.

بیشتر بودجه بخش بهداشت و درمان در مناطق فارس نشین استفاده می شود و حکومت ایران عمدتا مانع سرمایه گذاری در زمینه رفاه و بهداشت و درمان در مناطق مختلف آزربایجان جنوبی می شود و از این طریق زمینه را برای مهاجرت تورک های آزربایجان به مناطق فارس نشین مهیا می سازد.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read