آخرین خبرها

نیروهای حافظ صلح آزربایجان راهی افغانستان شدند ــ تصاویر

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نیروهای حافظ صلح آزربایجان راهی افغانستان شدند ــ تصاویر

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: وزارت دفاع آزربایجان از اعزام نیروهای حافظ صلح این کشور به افغانستان خبر داد.

به گزارش گوناز تی وی، وزارت دفاع آزربایجان اعلام کرده است امروز سه شنبه ۱۲ آوریل، ۴۲ تن از نیروهای این کشور در قالب حافظان صلح، به افغانستان اعزام شدند.

این شمار از نیروهای حافظ صلح آزربایجان، در چهارچوب مأموریت غیر رزمی "حمایت قاطع" به کشور افغانستان فرستاده شدند.

حافظان صلح آزربایجان متشکل از ۳۸ سرباز، دو پزشک نظامی و دو مهندس نظامی راهی افغانستان شدند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آزربایجان، حافظان صلح نیروهای مسلح آزربایجان از تاریخ ۲۰ نوامبر سال ۲۰۰۲ به انجام مأموریت در افغانستان شروع کرده است.

درحال حاظر ۹۰ تن از نیروهای مسلح آزربایجان متشکل از ۸۶ سرباز، ۲ پزشک نظامی و دو مهندس نظامی در افغانستان در قالب حافظان صلح در مأموریت هستند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read