آخرین خبرها

آزربایجان یک پهپاد جاسوسی ارمنستان را سالم در اختیار گرفت ــ تصاویر

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آزربایجان یک پهپاد جاسوسی ارمنستان را سالم در اختیار گرفت ــ تصاویر

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: آزربایجان یک پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) جاسوسی متعلق به نیروهای مسلح ارمنستان را سالم در اختیار گرفت.

به گزارش گوناز تی وی، وزارت دفاع آزربایجان اعلام کرده است نیروهای این کشور یک پهپاد جاسوسی ارمنستان را بدون منهدم کردن در اختیار گرفته است.

این پهپاد جاسوسی که از نوع ایکس ـ ۵۵ بوده است در حال پرواز در حریم هوایی آزربایجان بوده که نیروهای مسلح آزربایجان با استفاده از اصول تکنولوژی، اختیار آن را در دست گرفته و سالم بر زمین نشسته است.

نیروهای مسلح آزربایجان تا کنون چندین پهپاد جاسوسی ارمنستان را در حریم هوایی خود سرنگون کرده است.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read