آخرین خبرها

آوارگان قره باغ پس از ۲۳ سال برای نخستین بار قدم به خاک مادریشان گذاشتند ــ تصاویر

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آوارگان قره باغ پس از ۲۳ سال برای نخستین بار قدم به خاک مادریشان گذاشتند ــ تصاویر

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: آوارگان داخلی آزربایجان در زمان اشغال قره باغ، پس از ۲۳ سال به زادگاه شان قدم گذاشتند. این مناطق طی درگیری های چند روز اخیر، توسط نیروهای مسلح آزربایجان از اشغال ارمنستان آزاد شده است.

به گزارش گوناز تی وی، ساکنان قره باغ که در زمان اشغال این مناطق از سوی ارمنی های افراطی مجبور به ترک خانه های خود شده بودند، پس از ۲۳ سال دوباره به زادگاه خود بازگشتند.

شماری از آوارگان یکی از روستاهای شهر جبراییل پس از ۲۳ سال دوباره به این روستا بازگشته و بر سر مزار اعضای خانواده خود حضور یافتند.

این روستا پس از درگیری های چبد روز اخیر، توسط نیروهای مسلح آزربایجان از اشغال ارمنستان آزاد شده است.

نیروهای مسلح آزربایجان همچنین بلندی های منطقه استراتژیک له له تپه و منطقه سِی سولان را از دست دشمن آزاد کردند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read