آخرین خبرها

نقض دوباره آتش بس از سوی ارمنستان

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نقض دوباره آتش بس از سوی ارمنستان

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: پس از توافق آتش بس دوطرفه میان آزربایجان و ارمنستان در قره باغ اشغالی، نیروهای مسلح ارمنستان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ بار آتش بس را نقض کردند.

به گزارش گوناز تی وی، وزارت دفاع آزربایجان با صدور بیانیه ای در وب سایت رسمی خود، از نقض آتش بس از ارمنستان در نقاط مختلف جبهه خبر داده است.

وزارت دفاع آزربایجان گفته که دشمن طی ۲۴ ساعت گذشته از نقاط مختلف خط مقدم جبهه با استفاده از مسلسل و آتش توپخانه ای، مواضع نیروهای مسلح این کشور را زیر آتش گرفتند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای مسلح آزربایجان نیز در واکنش به نقض آتش بس، ۱۲۰ بار به سمت مواضع نیروهای مسلح ارمنستان آتش گشودند.

این درحالیست که از ظهر روز گذشته، توافق آتش بس از سوی دو کشور مورد قبول قرار گرفت.

الهام علیف، رئیس جمهور آزربایجان پس از برقراری آتش بس، در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد در صورت نقض دوباره آتش بس، مسئولیت آن بر عهده ارمنستان قرار خواهد گرفت.

سران گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اتحادیه اروپا نیز پس از توافق آتش بس در منطقه قره باغ اشغالی، تعجیلی به منطقه سفر کرده و درحال حاضر در برای گفتگو با مقامات آزربایجان در باکو به سر می برند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read