آخرین خبرها

وزارت دفاع آزربایجان: یک مقر فرماندهی ارمنستان در مناطق اشغالی منهدم شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
وزارت دفاع آزربایجان: یک مقر فرماندهی ارمنستان در مناطق اشغالی منهدم شد

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: وزارت دفاع آزربایجان با صدور بیانیه ای اعلام داشته است یک مقر فرماندهی نیروهای ارمنستان در مناطق اشغالی منهدم شده است. چند فرمانده نظامی عالی رتبه ارمنستان کشته شدند.

به گزارش گوناز تی وی، وزارت دفاع آزربایجان با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرده است یک مقر فرماندهی نظامیان ارمنستان در مناطق اشغالی منهدم شده است.

وزارت دفاع آزربایجان تأکید کرده است در پاسخ به نقض آتش بس از سوی ارمنستان، ارتش این کشور با شلیک دقیق یک مقر فرماندهی نظامیان ارمنستان را در مناطق اشغالی منهدم کرده است.

بر اساس این بیانیه، شماری از فرماندهان عالی رتبه ارتش ارمنستان که در این مقر حضور داشتند نیز به هلاکت رسیده اند.

وزارت دفاع آزربایجان همچنین اعلام کرده که ویدئوی لحظه منهدم شدن مقر فرماندهی مذکور ارمنستان را متعاقباً منتشر خواهد کرد.

روز گذشته نیز ارتش آزربایجان که به صورت یکطرفه اعلام آتش بس کرده است، در پاسخ به هجوم نظامیان ارمنی، ۱۰ تانک ارمنستان را منهدم کرد. شمار زیادی از نظامیان ارمنی نیز در درگیری با نیروهای آزربایجان کشته شدند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read