آخرین خبرها

وزارت دفاع آزربایجان: درگیری در خط تماس آزربایجان و ارمنستان ادامه دارد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
وزارت دفاع آزربایجان: درگیری در خط تماس آزربایجان و ارمنستان ادامه دارد

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: سخنگوی وزارت دفاع آزربایجان ساعتی پیش اعلام کرد که درگیری در خط تماس آزربایجان و ارمنستان ادامه دارد.

به گزارش گوناز تی وی، واقف درگاهلی، سخنگوی وزارت دفاع آزربایجان ساعتی قبل به خبرگزاری نیمه رسمی آپا گفته که درگیری در خط تماس آزربایجان و ارمنستان ادامه دارد.

درگاهلی افزوده که درحال حاضر آتش بس در مناطق آغ دره و فزولی از طرف ارمنستان نقض شده و درگیری در این مناطق جبهه، در جریان است.

به گفته سخنگوی وزارت دفاع آزربایجان، نیروهای مسلح این کشور کنترل اوضاع را در دست دارد.

این درحالیست که امروز آزربایجان به صورت یکطرفه اعلام آتش بس کرده اما طرف دیگر یعنی ارمنی ها آن را قبول نکرده اند.

امروز یکشنبه ۳ آوریل، پس از آتش گشودن نیروهای ارمنی به سمت مناطق مسکونی و روستاهای آزربایجان، نیروهای مسلح آزربایجان در پاسخ به این اقدام وحشیانیه ارمنی ها، عملیات های مقابله به مثل انجام دادند که ۱۰ تانک ارمنستان منهدم شده و همچنین شمار زیادی از نظامیان این کشور کشته شدند. هنوز آمار دقیقی از تلفات انسانی ارمنستان منتشر نشده است. اما روز گذشته رئیس جمهور ارمنستان درحالی به کشته و زخمی شدن ۵۳ تن از نظامیان خود اعتراف کرد که وزارت دفاع آزربایجان شمار کشته و زخمی شدگان ارمنستان را بیش از ۱۰۰ تن اعلام کرد.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read