آخرین خبرها

یک سال از یورش وحشیانه نیروهای ایران به هواداران والیبال اورمیه گذشت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
یک سال از یورش وحشیانه نیروهای ایران به هواداران والیبال اورمیه گذشت

Gunaz.tv

گوناز تی وی: در 27 اسفند سال 1393 نیروهای انتظامی ایران در تهران با یوروش وحشیانه به سمت طرفداران تیم والیبال شهرداری اورمیه، ده‌ها آزربایجانی را به‌صورت ناجوانمرادنه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از سایت گاماج، در جریان بازی فینال سال گذشته بین تیم‌های والیبال شهرداری اورمیه و تیم پیکان تهران، ماموران نژادپرست جمهوری اسلامی ایران به سمت تماشاگران تیم آزربایجانی هجوم برده و تعدادی زیادی از تماشاگران را مصدوم نمودند.

در این یورش وحشیانه، تعداد زیادی از تماشاگران از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت و خونریزی شدند. در جریان این بازی بار دیگر اثبات شد، عوامل دولتی ایران با ورزش آزربایجان به دشمنی خود ادامه میدهند.

 

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read