آخرین خبرها

موهنین به ملت آزربایجان به تلویزیون ایران برمی‌گردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
موهنین به ملت آزربایجان به تلویزیون ایران برمی‌گردند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: تهیه‌کننده برنامه موهن "فیتیله" اعلام کرده است که "بازیگران فیتیله‌ و تیم سازنده این برنامه" در ایام نوروز به تلویزیون ایران برمی‌گردند.

به گزارش گوناز تی وی، علیرضا آقایی، تهیه کننده برنامه فیتیله در گفتگو با ایسنا اعلام کرده است:" از روز چهارشنبه سوری قرار است با برنامه‌ای تحت عنوان "هفت سین و بچین" مهمان خانه‌های مردم شویم".

به گفته وی، این برنامه قرار است هر شب ساعت 23 پس از پایان سریال نوروزی شبکه یک به روی آنتن برود و تکرار آن ساعت 10 صبح روز بعد پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده "هفت سین و بچین" همچنین اعلام کرد:" این برنامه شامل بخش‌های متنوعی می‌شود که علاوه بر عموهای فیتیله‌ای هنرمندان دیگری نیز حضور خواهند داشت". "عموهای فیتیله ای" به سه بازیگر موهن به ملت تورک آزربایجان گفته میشود.  

آقایی در پایان گفت، برنامه خانوادگی "هفت سین و بچین" به کارگردانی محمد مسلمی و با مشاوره آقایان حمید گلی و علی فروتن در حال ساخت است. محمد مسلمی کارگردان برنامه فیتیله نیز می‌باشد.

تهیه کننده برنامه موهن فیتیله در خصوص پخش دوباره این برنامه از تلویزیون ایران نیز گفت:" فعلا برای اجرای برنامه در شبکه دو صحبتی انجام نشده است. ولی در عین حال در شبکه‌های یک، پویا و شبکه نسیم صحبت‌هایی برای حضور فیتیله انجام شده که هنوز جدی نشده است".

آبان‌ماه امسال در برنامه‌ "فیتیله دو" که از شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشد، ملت تورک آزربایجان مورد توهین و تمسخر قرار گرفت.

بعد از این توهین‌، ملت تورک در اکثر شهرهای آزربایجان جنوبی و همچنین استانهایی چون تهران و قم به خیابان‌ها آمده و اعتراضات خود را به‌صورت مدنی نشان دادند. بعد از این اعتراضات گسترده و توقف موقت پخش برنامه موهن فیتیله، به نظر می‌رسد که دست‌اندرکاران و بازیگران نژادپرست و منفور آن قرار است بار دیگر به تلویزیون ایران بازگردند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read