آخرین خبرها

هیچ کدام از شهرستان‌های آزربایجان غربی سینما ندارند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
هیچ کدام از شهرستان‌های آزربایجان غربی سینما ندارند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: رئيس اداره امور سينمايی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان غربی گفت: هيچ کدام از شهرستانهای آزربايجان غربی سينما ندارند.

به گزارش گوناز تی وی، محمدباقر بابایی اصل روز یکشنبه در گفت وگو با وبسایت فارس نیوز "وابسته به سپاه پاسداران" در اروميه اظهار داشت: سينماهای آذربایجان غربی نياز اساسی به تجهيز و نوسازی ساختمان دارند که در این خصوص باید اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به تعداد سينماهای موجود در آزربایجان غربی، تصریح کرد: 19 سينما در آزربایجان غربی وجود دارد که به دليل مشکلات از نظر تجهيزات و سالن، مورد استقبال مردم قرار نمیگيرد و اغلب این سينماها تعطيل شده اند.

رئيس اداره امور سينمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آزربایجان غربی از تعطيلی 16 سينما در استان خبر داد و افزود: هيچ کدام از شهرستانهای آذربایجان غربی سينما ندارند.

این مسئول با بيان اینکه در آذربایجان غربی، فقط مرکز استان دارای سه سينما است، اعلام کرد: این سينماها نيز آنطور که باید مورد استقبال مردم نيستند چراکه صندلی و ساختمان سينماها فرسوده هستند. در حقیقت مخروبه شده اند.

در مقایسه با مناطق فارس نشین دولت ایران به مکان های تفریحی و مراکز فرهنگی در آزربایجان جنوبی اهمیت نمی دهد و بودجه این مناطق صرف مناطق فارس نشین می شود.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read