آخرین خبرها

احضار پنج فعال آزربایجان به دادگاه تجدیدنظر اردبیل

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
احضار پنج فعال آزربایجان به دادگاه تجدیدنظر اردبیل

Gunaz.tv

گوناز تی وی: پنج تن از فعالین ملی-مدنی آزربایجان جنوبی که در جریان تظاهرات‌های ضدنژادپرستی بازداشت شده بودند، به دادگاه تجدیدنظر اردبیل احضار گردیدند.

به گزارش گوناز تی وی، پنج تن از فعالین ملی-مدنی آزربایجان جنوبی به اسامی میثم جولانی، سعید صادقی‌فر، محسن محسن‌زاده، توحید امیرامینی و فرشید پیچگانلو که در جریان اعتراضات ضدنژادپرستانه به دلیل توهین برنامه فیتیله در 18 آبان سال‌جاری دستگیر شده بودند، به دادگاه تجدیدنظر اردبیل احضار شده اند و باید در روز چهارم اسفندماه در دادگاه حضور یابند. 

این فعالین تورک پس از یک ماه بازداشت به قید وثیقه آزاد گشته و روز هفتم دی‌ماه در دادگستری کل استان دادگاهی شده و حکم 3 ماه و یک روز زندان از طرف قاضی مربوطه بر علیه آنان صادر گردیده بود که فعالین اعتراض خود را به حکم صادره تسلیم دادگاه نمودند.

لازم به ذکر است، به غیر از این فعالان، دادگاه شش فعال دیگر به اسامی علی خیرجو، علی واثقی، بهرز شهبازی، مرتضی پروین، مهرداد شهبازی و رحیم غلامی بصورت همزمان در روز هفتم دی‌ماه برگزار گردیده بود که تبرئه گردیده بودند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read