آخرین خبرها

دو عاشق بعد از 70 سال همدیگر را پیدا کردند+ تصاویر

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دو عاشق بعد از 70 سال همدیگر را پیدا کردند+ تصاویر

Gunaz.tv

گوناز تی وی: دو عاشق بعد از 70 سال از طریق شبکه های اجتماعی همدیگر را پیدا کردند.

به گزارش گوناز تی وی، اخبار منتشره در سایت های مختلف حاکی از آن است که دو مرد و زن عاشق همدیگر که بعد از جنگ جهانی دوم همدیگر را گم کرده بودند، بعد از 70 سال در استرالیا باهم دیدار کردند.

نوروُود توماس، سرباز آمریکایی 93 ساله که در جنگ جهانی دوم شرکت داشت، پس از هفتاد سال جدایی از معشوق 88 ساله انگلیسی خود، جویس دورانت موریس، روز چهارشنبه دهم فوریه در استرالیا، محل زندگی جویس به او پیوست.

این دو عاشق با کمک فرزندان خود از طریق شبکه های اجتماعی همدیگر را پیدا کردند. آنها که شادمانی خود را نمی توانستند پنهان کنند، قرار است 14 فوریه روز والنتاین را با هم بگذرانند. دو عاشق خندان یکدیگر را در آغوش گرفتند. نوروود این وصال را شگفت‌انگیزترین اتفاق زندگی‌اش خواند.

 

 

 

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read