آخرین خبرها

گستاخی فرمانده ارتش ایران: ما به قطعنامه های بین المللی عمل نمی کنیم

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
گستاخی فرمانده ارتش ایران: ما به قطعنامه های بین المللی عمل نمی کنیم

Gunaz.tv

گوناز تی وی: عطاء الله صالحی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم ختم محمد سلیمی فرمانده پیشین ارتش در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در مورد توافق هسته ای ایران با غرب با گستاخی تمام گفت: ما به قطعنامه‌ها علیه ایران نه توجه می‌کنیم و نه عمل و این هم ناقض برجام نیست.

به گزارش گوناز تی وی، فرماندهان نیروهای نظامی ایران که از علی خامنه ای رهبر دستور می گیرند، در پی نقض قطعنامه های شورای امنیت بوده و با ادامه برنامه موشکی غیر صلح آمیز سعی بر آن دارند که توافق هسته ای بین طرفین به بن بست برسد.

وی امروز پنجشنبه 15 بهمن ماه 1394 شمسی در ادامه سخنان خود گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم و برنامه‌ آینده موشکی ایران نیز قوی‌تر و  دقیق‌تر خواهد شد.

صالحی با بیان این که این ها تهدیدی برای دشمنان این نظام است و اسرائیل باید معنی این حرف را بخوبی بداند. این فرمانده ارتش برای از بین بردن اسرائیل با استفاده از مقاومت که در ادبیات مقامات جمهوری اسلامی ایران به عملیات های تروریستی گفته می شود، تاکید کرد.

مقامات دولت ایران همواره تاکید کرده اند که برنامه موشکی این کشور ناقض برجام نیست، ولی جامع بین الملل می گوید ایران با ادامه برنامه موشکی قطعنامه های شورای امنیت را نقض می کند.

جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس، موجودیت کشور و حکومتی به نام اسرائیل را از اساس انکار کرده و رهبران و مقام‌های ارشد ایران در 37 سال گذشته بارها بر نابودی اسرائیل تاکید کرده‌اند.

مقامات ایرانی همواره با حمایت از گروه های تروریستی علیه اسرائیل همواره ثابت کردند که در پی نابودی دولت و ملت این کشور هستند.

این اظهارات همواره واکنش منفی اسرائیل و متحدانش و همچنین جامعه بین‌الملل را علیه ایران در پی داشته است.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read