آخرین خبرها

پلمپ بیش از 150 کافه در تبریز توسط اداره اماکن نیروی انتظامی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
پلمپ بیش از 150 کافه در تبریز توسط اداره اماکن نیروی انتظامی

Gunaz.tv

گوناز تی وی: بیش از 150 کافه در تبریز توسط اداره اماکن نیروی انتظامی دولت ایران پلمپ شده و به تعطیلی کشانده شده است.

به گزارش گوناز تی وی، نیروی انتظامی به بهانه های مختلف محل کسب افراد را پلمپ کرده و طی روزهای گذشته به بسیاری از کافه داران اعلام کرده که ظرف مدت 24 ساعت محل کسب و کار خود را تخلیه کنند و ببندند.

روز دوشنبه 12 بهمن سال 1394 شمسی عده ای از کافه داران در مقابل ساختمان پلیس این شهر تجمع کردند. این شهروندان تحت ستم خواستار باز شدن و تجدید نظر در مورد تعطیلی و پلمپ محل کارشان شدند.

معترضان اعلام کرده‌اند برخی مراحل قانونی برای کسب مجوز راه‌اندازی کافه را از دارایی، شهر‌داری و اتحادیه کافه‌داران طی کرده‌اند، اما مسئولین بخش صدور پروانه، برای صدور مجوز مانع تراشی می کنند.

اداره اماکن نیروی انتظامی تبریز تا کنون تعدای زیادی قهوه خانه ها، کافی شاپ ها و... را به بهانه های مختلف نظیر رعایت نکردن مسائل اسلامی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری کرده است.

در پی پلمب بیش از 150 کافه، دست‌کم 450 نفر به جمع بیکاران آزربایجان جنوبی افزوده شده است.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read