آخرین خبرها

واتس آپ دیگر از کاربران حق عضویت نمی گیرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
واتس آپ دیگر از کاربران حق عضویت نمی گیرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: اپلیکیشن پیام رسان موبایلی واتس آپ اعلام کرده که از این به بعد از کاربرانش حق عضویت نمی گیرد.

 به گزارش گوناز تی، این اپلیکیشن که یکی از محبوترین پیام رسان موبایلی می باشد و از طرف شرکت فیس بوک خریداری شده است، اعلام کرده از این به بعد سالانه 1 دلار که بابت تمدید حساب کاربری از هر کاربر گرفته می شد، آن را لغو کرده و دیگر دریافت نخواهد کرد. این اپلیکیشن همچنین خدمات خود را بطور رایگان در اختیار همگان قرار خواهد داد.

 در سطح جهان واتس آپ بیش از 600 میلیون کاربر دارد احتمال آن می رود این تصمیم مسئولان واتس آپ تعداد کاربران را به سرعت چندین برابر کند. زمانیکه فیس بوک واتس آپ را خرید این سرویس 450 میلیون کاربر داشت.

 جان کوم، مدیرعامل واتس آپ گفته است که این سرویس راه‌هایی را جست‌وجو خواهد کرد که مشاغل بتوانند با کاربرانش در ارتباط باشند تا درآمد از دست رفته جبران شود.

گوناز تی وی

E.H

 

 

اخبار منتخب

Most Read