آخرین خبرها

میلاد بیگی برای آزربایجان سهمیه المپیک گرفت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
میلاد بیگی برای آزربایجان سهمیه المپیک گرفت

Gunaz.tv

گوناز تی وی: رقابت های کسب سهمیه تکواندوی منطقه ی اروپا در دو روز(26 و27 دی ماه) به میزبانی شهر استانبول تورکیه برگزار شد.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از ایسنا، میلاد بیگی ملی پوش سابق تکواندوی ایران که به همراه تیم ملی آزربایجان در رقابت ها حضور داشت با کسب نشان طلای 80- کیلوگرم قاره ی سبز جواز حضور در المپیک ریودوژانیرو را بدست آورد.

بیگی در مبارزه اول خود 16 بر صفر به برتری رسید. او در مبارزه دوم خود نیز 11 بر بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. بیگی در این مرحله با شکست یونس ساری از تورکیه با نتیجه 10 بر یک توانست به فینال برسد تا سهمیه المپیک ریو را کسب کند. وی در فینال نیز 14 بر دو به برتری رسید تا نشان طلای رقابت ها را از آن خود کند. تیم ملی تکواندوی آزربایجان با هدایت رضا مهماندوست پیش از این، یک سهمیه از طریق رنکینگ توسط رادیک عیسی اف بدست آورده بود.

پیش از این سامان طهماسبی در وزن 85 کیلوگرم و صباح شریعتی در وزن 130 کیلوگرم، برای تیم کشتی آزربایجان سهمیه المپیک ریو را بدست آورده اند و بیگی سومین ورزشکار با شناسنانه ایران است که در المپیک 2016 به همراه تیم ملی آزربایجان حضور خواهد داشت.

جمهوری آزربایجان که در سال‌های اخیر به یکی میزبانان رویدادهای بزرگ ورزشی جهان بدل شده است، سرپناه ورزشکارانی نیز می‌باشد که در کشورهای خود از امکانات و امنیت شغلی و رفاهی برخوردار نیستند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read