آخرین خبرها

پرستاران شرکتی ارومیه بیش از 6 ماه است که حقوق نگرفته اند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
پرستاران شرکتی ارومیه بیش از 6 ماه است که حقوق نگرفته اند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: گروهی از پرستاران شرکتی ارومیه 6 ماه است که حقوق نگرفته اند و کارفرما از دادن حقوق آنها سرباز می زند.

به گزارش گوناز تی وی، به گفته این پرستاران تاخیر در پرداخت حقوق ماهیانه طی سالیان اخیر به یک امر معمول کارفرمایان تبدیل شده است.

آن‌ها در گفتگو با سایت خبری ایلنا قراردادهای موقت، غیر شفاف و عدم مسئولیت پذیری وزارت بهداشت در قبال کادر درمان شرکتی را علت اصلی پایین بودن دستمزدهای پرستاران شرکتی و تاخیر‌های مکرر در پرداخت‌ها عنوان کردند و افزودند: یکی از مطالبات اصلی جامعه پرستاری، درخواست سازماندهی قرارداد‌ها و مناسبات شغلی پرستاران شرکتی است.

با خصوصی سازی بخش های از سازمان های دولتی طبق دستور علی خامنه ای رهبری حکومت ایران ادارات دولتی جولانگاه کارفرمایان شده است. این کارفرمایان با دادن امتیازات مالی به مدیران دولتی و تعامل با آنها حقوق کارکنان خود را ضایع کرده و از پرداخت دستمزد آنان خودداری می نمایند.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read