آخرین خبرها

جوان آزربایجانی قاتل مادرش را بخشید

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
جوان آزربایجانی قاتل مادرش را بخشید

Gunaz.tv

گوناز تی وی: رئیس اداره زندان مراغه از بخشش قاتل پنجاه ساله محکوم به قصاص نفس از طرف جوان بیست ساله بنابی در زندان مراغه خبر داد.

به گزارش گوناز تی وی، جعفر حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از بخشش قاتل 50 ساله توسط جوان 20 ساله بنابی در زندان مراغه خبرداد و با اشاره به اینکه این زندانی محکوم به قصاص نفس شده بود، اظهارداشت:" این مرد به دلیل قتل همسرش در زندان تبریز بود، پس از گذشت 6 سال از ارتکاب به قتل، در آستانه اجرای حکم اعدام قرار داشت".

رئیس اداره زندان مراغه با بیان اینکه اولیای دم نیز که یک جوان 20 ساله است، در زندان مراغه محبوس بود، گفت:" واحد مددکاری زندان مراغه موفق به دریافت رضایت از وی شد و به وی جان دوباره بخشید".

وی افزود:"قاتل مادر این جوان آزربایجانی به عنوان پدر ناتنی وی بود و این جوان بدون دریافت دیه از اجرای حکم اعدام صرف نظر کرد".

لازم به ذکر است که ایران نسبت به جمعیتش از لحاظ تعداد اعدام هر سال مقام اول را در جهان به خود اختصاص می دهد. سازمان های بین المللی فعال در زمینه حقوق بشر هر سال طی گزارش ها و بیانیه هایی ایران را محکوم می کنند.

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read