آخرین خبرها

آزربایجان شرقی: قاتل خاموش جان 19 نفر را گرفت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آزربایجان شرقی: قاتل خاموش جان 19 نفر را گرفت

Gunaz.tv

گوناز تی وی: مدیرکل پزشکی قانونی استان آزربایجان شرقی اعلام کرده است که "در نه ماه گذشته نوزده تن بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق منواکسید کربن جان خود را از دست داده‌ است".

به گزارش گوناز تی وی به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی آزربایجان‌شرقی، بهرام صمدی‌راد اظهار کرد:" در 9 ماه گذشته، 19 نفر در استان بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست دادند که از این تعداد 3 نفر زن و 16 نفر مرد بودند".

وی افزود:" این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 23 نفر فوت شده بودند چهار نفر کاهش داشته است".

صمدی‌راد اضافه کرد:" طی آذرماه امسال هفت نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن فوت شدند که در مقایسه با آذرماه سال گذشته که تعداد تلفات پنج نفر بوده است دو نفر افزایش نشان می‌دهد".

وی گفت:" در سال 93 نیز 45 نفر بر اثر استنشاق گاز سمی مونواکسیدکربن در استان جان خود را از دست داده بودند که از این تعداد 31 نفر مرد و 14 نفر زن بودند".

لازم به ذکر است که با فرا رسیدن فصول سرد سال، متاسفانه در هفته‌های اخیر گزارشات مربوط به گازگرفتی در آزربایجان جنوبی افزایش یافته است و امید است که اطلاع رسانی‌ها در خصوص روشهای جلوگیری از گارگرفتگی تاثیرگذار باشد تا اینگونه حوادث به حداقل برسد. در خصوص روش‌های پیشگیری از گاز گرفتگی و مسمومیت با مونوکسید کربن بیشتر بخوانید

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read