آخرین خبرها

مرگ 13 نفر بر اثر گازگرفتگی در اردبیل

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مرگ 13 نفر بر اثر گازگرفتگی در اردبیل

Gunaz.tv

گوناز تی وی: آمارهای ارائه شده از سوی مدیریت بحران استان اردبیل نشان میدهد که امسال تاکنون سیزده تن بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق منواکسید کربن جان خود را از دست داده‌ است.

به گزارش گوناز تی وی، علی اسلامی مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل روز یکشنبه هفته جاری به خبرنگاران گفته است:" هشت نفر از شهروندان استان از ابتدای سال تا آذرماه قربانی مرگ خاموش شده اند و پنج نفر نیز در دی ماه جاری بر اثر مسمومیت ناشی از استنشاق منواکسید کربن جان باخته اند".

به گفته وی، در سال گذشته آمار قربانیان گاز منو اکسید کربن در استان ادربیل 14 نفر بود

در این حال بر اساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل، امسال 150 مورد گاز گرفتگی دراستان گزارش شده است که بر اثر آن 200 نفر در بیمارستانها بستری شده اند.

لازم به ذکر است که با فرا رسیدن فصول سرد سال، متاسفانه در هفته‌های اخیر گزارشات مربوط به گازگرفتی در آزربایجان جنوبی افزایش یافته است و امید است که اطلاع رسانی‌ها در خصوص روشهای جلوگیری از گارگرفتگی تاثیرگذار باشد تا اینگونه حوادث به حداقل برسد. در خصوص روش‌های پیشگیری از گاز گرفتگی و مسمومیت با مونوکسید کربن بیشتر بخوانید

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read