آخرین خبرها

پزشک روس بیمار خود را با ضربه مشت کشت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
پزشک روس بیمار خود را با ضربه مشت کشت

Gunaz.tv

گوناز تی وی، یک پزشک روس چنان از دست بیمارش عصبانی شده بود که با یک ضربه مشت او را کشت. حمله این پزشک به بیمارش در یک ویدئوی مدار بسته ثبت شده است.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از دویچه وله، در روسیه یک پزشک که از دست بیمار خود به شدت عصبانی شده بود با یک ضربه مشت او را کشت. این حادثه روز 29 دسامبر سال گذشته میلادی در شهر بلگورد در670 کیلومتری جنوب مسکو رخ داد.

قوه قضائیه روسیه پس از آن که ویدئوی این حمله در وب‌گاه یوتیوب منتشر شد و در تلویزیون‌های این کشور نیز به نمایش درآمد، پرونده‌ای برای تحقیق در این مورد گشود. در بیانیه قوه قضائیه روسیه در این باره آمده است که علیه این پزشک جراح پرونده‌ای قضائی گشوده شده است.

در ویدئوی مدار بسته دیده می‌شود که پزشک ابتدا بر سر بیمار فریاد می‌کشد که چرا او به پرستار دست زده است. او در همین حال بیمار را از اتاق معاینه بیرون می‌اندازد. همین که بیمار بار دیگر خود را به پزشک می‌رساند، او مشت محکمی به صورت‌اش می‌زند.

در پی این ضربه بیمار که مردی 56 ساله بوده، به زمین می‌افتد. گفته می‌شود که سر بیمار به شدت به زمین می‌خورد و همین ضربه سبب مرگ او می‌شود. پزشک چند دقیقه پس از پایان درگیری متوجه می‌شود که بیمار هیچ حرکتی نمی‌کند.

کمک‌های اولیه برای زنده نگه داشتن این بیمار به نتیجه‌ای نمی‌رسد و بیمار جان می‌دهد. این پزشک اکنون باید به اتهام "قتل غیرعمد" در دادگاه پاسخگو باشد و به احتمال زیاد دوسال زندانی می‌شود.

بعضی رسانه‌های روسیه قوه قضائیه این کشور را متهم کرده‌اند که می‌خواسته بر این ماجرا سرپوش گذارد و پس از آن که ویدئوی این درگیری منتشر شده و بسیاری از این ماجرا آگاه شده‌اند، پرونده‌ای برای بررسی این مورد گشوده است.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read