آخرین خبرها

مرند: قاتل نامرئی جان یک جوان را گرفت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مرند: قاتل نامرئی جان یک جوان را گرفت

Gunaz.tv

گوناز تی وی: آمار شهروندانی که بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست میدهند، با ورود فصول سرد به شدت افزایش یافته است و بار دیگر یک جوان آزربایجانی اینبار در مرند قربانی گازگرفتگی شده است.

به گزارش گوناز  تی وی، روزبه رجایی، رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی آزربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت:" ساعت 9:50 روز یکشنبه بیستم دی و به دنبال اعلام گزارش مسمومیت با مونوکسیدکربن اورژانس 115 مرند اعزام شد".

وی افزود:" با بررسی تکنسین‌های اعزامی و رسیدگی به وضعیت این آقای 26 ساله که در داخل حمام افتاده بود، از نبود علائم حیاتی که به دنبال مسمومیت با مونوکسید کربن روی داده بود، خبر دادند و اقدامات احیایی برای نجات بیمار مثمرثمر نبود".

رجائی ادامه داد:" محیط‌های بسته‌ای همچون حمام خیلی زود افراد را به سمت کاهش هوشیاری و مرگ می‌برد و باید مراقب بود که گاز مونوکسیدکربن وارد حمام نشود".

با فرا رسیدن فصول سرد سال، متاسفانه در هفته‌های اخیر گزارشات مربوط به گازگرفتی در آزربایجان جنوبی افزایش یافته است و امید است که اطلاع رسانی‌ها در خصوص روشهای جلوگیری از گارگرفتگی تاثیرگذار باشد تا اینگونه حوادث به حداقل برسد. در خصوص روش‌های پیشگیری از گاز گرفتگی و مسمومیت با مونوکسید کربن بیشتر بخوانید

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read