آخرین خبرها

مرگ دو زندانی مبتلا به آنفلوآنزای خوکی در زندان ارومیه

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مرگ دو زندانی مبتلا به آنفلوآنزای خوکی در زندان ارومیه

Gunaz.tv

گوناز تی وی: دو زندانی به دلیل ابتلا به آنفلوآنزای خوکی جان خود را در زندان ارومیه از دست دادند.

به گزارش گوناز تی وی، مسئولین زندان ارومیه مرگ دو نفر مبتلا به آنفلوآنزا را تایید کرده اند.

زندانیان ارومیه همچنین گفته‌اند که نبود امکانات درمانی کافی در مرکز بهداری زندان، ازدحام زیاد افراد به دلیل بالا بودن تعداد زندانیان بیش از ظرفیت زندان، امکان پیشگیری از از بیماری های واگیردار را از آنان سلب کرده است.

شیوع ویروس آنفلوآنزای خوکی طی یک ماه گذشته باعث مرگ تعداد زیادی از شهروندان در ایران شده است، با اینکه مسئولین وزارت بهداشت ادعا کرده اند  که در حال کنترل این بیماری هستند ولی روز به روز بر تعداد تلفات ناشی از این بیماری افزوده می شود.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read