آخرین خبرها

مرند: انفجار گاز شهری باعث آسیب‌ دیدگی چهار تن شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مرند: انفجار گاز شهری باعث آسیب‌ دیدگی چهار تن شد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آزربایجان‌شرقی اعلام کرده است، به‌دنبال انفجار گاز شهری در روستای ارسی شهرستان مرند، چهار نفر دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش گوناز تی وی، "حبیب حسینقلی‌زاده" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت:" طی تماسی که از درمانگاه کشکسرای مرند با اپراتوری فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 انجام شد، از سوختگی چهار نفر که به‌دنبال انفجار گاز شهری دچار سوختگی شده بودند، با خبر شدیم".

وی گفت:" این افراد در روستای سرای و به‌دنبال نشت و سپس انفجار گاز، دچار سوختگی از ناحیه سر و صورت شده بودند که توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی مرند، قیخلار و کشکسرای به بیمارستان مرند انتقال داده شدند".

حسینقلی‌زاده خاطرنشان کرد:" در سوختگی‌هایی که به تاول و سرخی اندام منجر می‌شود، تنها از آب سرد برای خنک کردن محل استفاده شود و مالیدن دیگر مواد و پماد کاری غیرضروری بوده و به پوست صدمه می‌زند".

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read