آخرین خبرها

خوی: یازده دختر دانشجو در خوابگاه دچار گاز گرفتگی شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
خوی: یازده دختر دانشجو در خوابگاه دچار گاز گرفتگی شدند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: رئیس اداره آتش نشانی شهرستان خوی اعلام کرده است که " یازده دانشجوی دختر خوابگاه پروین اعتصامی خوی دچار گاز گرفتگی شدند".

به گزارش گوناز تی وی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صفر ولی زاده در خصوص این حادثه اظهار کرد:" شب گذشته به علت مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن، تعداد 11 دانشجوی دختر ساکن در خوابگاه پروین اعتصامی خوی به اورژانس بیمارستان مدنی خوی منتقل و تحت نظر و مداوا قرار گرفتند". به گفته محمود حسن پور معاون شبکه بهداشت و درمان خوی مسمومیت دانشجویان شدید نبوده و هشت نفر از آنها سرپائی مداوا شده و سه نفر نیز بعد از انجام مراقبت های ویژه و بهبودی کامل ترخیص شدند. علت گاز گرفتگی در این خوابگاه که 15 دانشجوی دختر در آن سکونت داشتند، نشت گاز مونو اکسید کربن بوده استبا فرا رسیدن فصول سرد، متاسفانه در هفته‌های اخیر گزارشات مربوط به گازگرفتی در آزربایجان جنوبی افزایش یافته است و امید است که اطلاع رسانی‌ها در خصوص این مسئله تاثیرگذار باشد تا اینگونه حوادث به حداقل برسد.

گوناز تی وی

H.M

 

اخبار منتخب

Most Read