آخرین خبرها

7 سرباز اشغالگر ظرف 1 هفته در قاراباغ کشته شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
7 سرباز اشغالگر ظرف 1 هفته در قاراباغ کشته شدند

Gunaz.tv
  

گوناز تی وی : تنش در خط کنترل آتش در قاراباغ بالا گرفته است

به گزارش گوناز تی وی بر اثر درگیری های بوجود آمده در خط کنترل آتش در سرزمین های اشغالی بر اثر نقض آتش بس توسط نیروهای دشمن اشغالگر ، دست کم 7 نفر از آنان در طول یک هفته ی گذشته کشته شده اند.

وزارت دفاع آزربایجان ابراز داشت که در طول یک هفته ی گذشته نیروهای اشغالگر 834 بار نقض آتش نموده و با سلاح های سنگین دست به حملاتی برده اند. در پی این ماجراجویی های دشمن ، 7 تن از آنان کشته شده اند.

وزارت دفاع اعلام کرده است که در پاسخ به دشمن ، ارتش آزادیبخش آزربایجان در مجموع 1 هزار و 17 بار بر روی اشغالگران آتش گشوده است.

گفته می شود که دست کم 7 سرباز اشغالگر کشته و دهها نفر از آنان زخمی شده اند.

ارتش آزادیبخش آزربایجان خط آتش در جبهه ی قاراباغ را تحت کنترل دارد

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read