آخرین خبرها

ارمنستان ۲۰ روستا را در مناطق اشغالی خالی از سکنه کرده است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ارمنستان ۲۰ روستا را در مناطق اشغالی خالی از سکنه کرده است

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: نیروهای نظامی ارمنستان پس از آتش گشودن به مناطق مسکونی و غیرنظامیان آزربایجان ساکن در روستاهای مناطق  نقطه خط تماس، ۲۰ روستا را در منطقه قره باغ اشغالی خالی از سکنه کردند.

به گزارش گوناز تی وی، وزارت دفاع آزربایجان با اعلام این خبر گفته که، این اقدام ارمنی ها برای جلوگیری از جواب محکم ارتش آزربایجان صورت گرفته است.

وزارت دفاع آزربایجان بیان داشته است که، پس از آتش گشودن نیروهای ارمنی به مناطق مسکونی و غیرنظامیان آزربایجان، ارتش این کشور طی چند روز گذشته سنگرها و مواضع ارمنستان اشغالگر را به صورت مداوم زیر آتش گرفتند.

دولت ارمنستان پس از دادن تلفات زیاد در منطقه، از ترس ارتش آزربایجان  ۲۰ روستا را در منطقه قره باغ اشغالی خالی از سکنه کرده است.

بر اساس این گزارش، دولت ارمنستان که در قبال سیاست های اشغالی و نظامی خود متقبل شکست شده است، برای جلوگیری از احتمال هجوم ارتش آزربایجان، تعلیمات نظامی را در منطقه آغاز کرده است.

بنا به اعلام وزارت دفاع آزربایجان، دولت ارمنستان به بهانه برگزاری تعلیمات نظامی اما در اصل از ترس ارتش آزربایجان، ساکنین ۲۰ روستا را در مناطق اشغالی خارج کرده است.

وزارت دفاع آزربایجان همچنین به نیروهای نظامی مستقر این کشور در خط تماس با ارمنی ها دستور اکید داده که، در صورت آتش گشودن نیروهای ارمنستان به سمت مناطق مسکونی و غیرنظامیان آزربایجان، سنگرها و مواضع نظامیان ارمنستان را با سلاحهای سنگین زیر آتش بگیرند.

چندی پیش نیروهای ارمنی به یک چادر در طرف آزربایجان  که مراسم عروسی در آن درحال برگزاری بود، آتش گشودند.

در اثر این اقدام وحشیانه ارمنی ها، سه نفر از جمله یک کودک سه ساله آزربایجان زخمی شدند.

گوناز تی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read