آخرین خبرها

خودسوزی یک زن و شوهر در ایران

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
خودسوزی یک زن و شوهر در ایران

Gunaz.tv

گوناز تی وی: آمار خودسوزی ها در جغرافیای موسوم به ایران در یک سال گذشته افزایش نگران کننده‌ای داشته است و در موردی جدید یک زن و شوهر در استان کرمانشاه به دلیل "مشکلات زندگی" خودسوزی کرده‌اند.   

به گزارش گوناز تی وی به نقل از هرانا، شهلا طاهری حدود 30 ساله با ریختن نفت بر روی خود و شوهرش، نریمان بلیان، حدود 41 ساله خود و همسرش را به آتش کشید.

این رویداد در روز شنبه هفتم شهریور ماه جاری در شهرک رسالت کرمانشاه روی داده است.

شهلا طاهری یک روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد و همسرش نیز با 80 درصد سوختگی و احتمال مرگ روبه‌روست.

این زوج سه دختر بین 7 تا 16 ساله دارند.

همسایه‌های آن‌ها، بیکاری و فقر و مشکلات ناشی از آن را دلیل خودسوزی این زوج جوان عنوان کرده‌اند.

اخیرا در همین استان و در شهر تورک نشین سنقر نیز یک معلم به نام منصور کیهانی در یک اقدام تکان دهنده در محوطه مجتمع اداری فرمانداری خود را به آتش کشید و جان سپرد.

آمار مشخصی از میزان خودسوزی در شهرهای مختلف ایران در دست نیست اما تعداد خودسوزی‌هایی که رسانه ای شده نیز کم نیست و طی یکسال گذشته گزارشاتی در خصوص خودسوزی چندین نفر در استان‌های آزربایجان شرقی، آزربایجان غربی، شیراز، خوزستان،کرمانشاه و گلستان منتشر شده است.

لازم به ذکر است که "فقر اقتصادی" و "مشکلات زندگی" دلایل اصلی خودسوزی هایی هستند که طی سال های اخیر اتفاق افتاده و رسانه‌ای شده است.

گوناز تی وی

H.M

 

اخبار منتخب

Most Read