آخرین خبرها

اشغالگران ارمنی روستاهای اطراف خط کنترل آتش در قاراباغ را هدف قرار دادند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 اشغالگران ارمنی روستاهای اطراف خط کنترل آتش در قاراباغ را هدف قرار دادند

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : ارامنه یک نفر غیر نظامی را زخمی و دو خانه را سوزاندند

به گزارش گوناز تی وی به نقل از خبرگزاری آپای آزربایجان از تووز ، روستاهای علی بیگلی و آغدام در این شهرستان هدف حمله ی دشمن قرار گرفته اند.

بر اثر این حمله به غیر نظامیان دو منزل مسکونی در این روستاها سوخته است گفته شده که دشمن اشغالگر از گلوله های آتش زا استفاده کرده است.

همچنین یک غیر نظامی به نام توفیق کاظم اف نیز بر اثر این حمله زخمی شده است وضعیت این روستایی آزربایجانی وخیم گزارش شده است وی از ناحیه ی شکم زخمی شده و در بیمارستان عمل شده است.

جنگ قاراباغ 27 سال است که ادامه دارد اگرچه از سال 1994 آتش بسی بین طرفین ایجاد شده است اما ارامنه به کرات این آتش بس را نقض می کنند

قاراباغ بخشی تاریخی از سرزمین آزربایجان است و در کل سرزمین های اشغالی بیش از یک میلیون نفر زندگی می کردند که تنها 80 هزار نفر از انان ارمنی بودند

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read