آخرین خبرها

18 اشغالگر ارمنی در ماه آگوست کشته شده اند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 18 اشغالگر ارمنی در ماه آگوست کشته شده اند

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : وزارت دفاع آزربایجان اعلام کرد که در ماه آگوست دست کم 18 سرباز اشغالگر کشته شده اند

به گزارش گوناز تی وی وزارت دفاع آزربایجان اعلام کرده است که دست کم 18 سرباز اشغالگر در منطقه ی جنگی قاراباغ کشته شده اند این وزارت خانه همچنین ابراز داشته است که این ارقام مربوط به تعداد کشته شدگانی است که مطمئن هستند و تعداد دیگری که ممکن است به ضرب گلوله ی سربازان ارتش آزادیبخش آزربایجان هلاک شده باشند در این آمار وارد نیست.

ارتش همچنین اعلام کرده است که دست کم 50 نفر دیگر از اشغالگران نیز زخمی شده اند.

لازم به ذکر است که از درگیری های سال 1988 تا کنون که به جنگی 6 ساله بین آزربایجان و ارمنستان انجامید و از آتش بس بین دو کشور 21 سال می گذرد. نیروهای اشغالگر تا کنون در قاراباغ دست به نسل کشی و پاکسازی قومی زده اند و هم اکنون نیز 1 میلیون آواره ی تورک در مناطق آزاد آزربایجان شمالی به سر می برند.

 

گوناز تی وی

MA

اخبار منتخب

Most Read