آخرین خبرها

فرماندار شهرستان قروه از اهالی این شهر آزربایجان جنوبی عذر خواهی کرد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 فرماندار شهرستان قروه از اهالی این شهر آزربایجان جنوبی عذر خواهی کرد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: شعبان سپهر فرماندار شهرستان قروه از اهالی این شهرستان  آزربایجان جنوبی بخاطر قصورات متعدد مسئولان در حق این شهرستان عذر خواهی کرد.

به گزارش گوناز تی وی به نقل از خبرگزاری فارس فرماندار قروه بیان داشته است که" بنده در این فرصت از تمامی کوتاهی‌هایی که در ارائه خدمت به مردم شده است، پوزش می‌طلبم هرچند باید گفت که همت مدیران بلند و عزم برای پیگیری امور وجود دارد اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه و مشکلات ناشی از آن، امکان خدمت بیشتر فراهم نیست."

همچنین در گفته های فرماندار شهرستان قروه مشکل آب آشامیدنی شهرستان و روستاهای تابعه و همچنین جاده های مواصلاتی شهرستان قروه علی رغم اینکه سالیان درازی شروع به ساخت و تکمیل آنها شده است هنوز اهالی  از کمبود ها رنج میبرند.

ضمنا خاطر نشان میشود با اینکه فرماندار قروه از اهالی این شهرستان  آزربایجان جنوبی عذر خواهی کرده است تحریم ها را هم از عوامل عدم توسعه ی شهرستان ذکر نموده است  ولی این عذر خواهی مسئول دولتی مهر تاییدی است بر این تفکر اهالی قروه و بیجار در استان "سینان دژ"(سنندج) مبنی بر اینکه ما اهالی قروه و بیجار از ظلم مضاعف نسبت به اهالی دیگر آزربایجان جنوبی رنج میبریم و فرهنگ اصیل تورک ما به صورت خاموش و آشکار از جانب پان فارسیسم و پان کردیسم تهدید میشود.

در روزهای گذشته از همین سایت خیری گوناز تی وی در رابطه با وضیعت اسفبار اهالی آزربایجان جنوبی در شهرستان های قروه و بیجار اطلاع رسانی شده بود.

گوناز تی وی

H.K

 

اخبار منتخب

Most Read