آخرین خبرها

تهدید ، ارعاب و هجوم ماموران اطلاعات به منزل فعالان ملی و مدنی آزربایجان در ملک کندی و اورمیه

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
تهدید ، ارعاب و هجوم ماموران اطلاعات به منزل فعالان ملی و مدنی آزربایجان در ملک کندی و اورمیه

Gunaz.tv

گوناز تی وی: ماموران اداره ی اطلاعات شهر ستان ملک کندی به منزل شخصی مهدی کوخیان فعال ملی و مدنی آزربایجان جنوبی هجوم بردند و غلام قلی زاده  فعال ملی و مدنی در شهرستان اورمیه را لباس شخصی ها تهدید کرده اند.

به گزارش گوناز تی وی، روز گذشته (روز یک شنبه) حوالی ساعت یازده شب ماموران اداره اطلاعات شهرستان ملک کندی طی یک اقدامی از پیش تعیین شده و با حکم جلبی که به همراه داشتند با مراجعه به منزل پدری مهدی کوخیان هجوم برده و سعی در دستگیری ایشان  را داشتند که موفق به بازداشت مهدی کوخیان نشده اند. طبق اظهارات ماموران وزارت اطلاعات هدف از این بازداشت جلوگیری از حضور مهدی کوخیان  در برگزاری مراسمی می باشد که قرار است  در زنجان با حضور گسترده فعالان آذربایجانی روز سه شنبه برگزار  شود.  همچنین طی خبرهای دریافتی غلام قلی زاده دیگر فعال مدنی آذربایجانی نیز که در این مراسم حضور خواهد یافت شب گذشته مورد تهدید و ارعاب نیروهای لباس شخصی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است غلام قلیزاده و مهدی کوخیان از فعالین ملی و مدنی شناخته شده ی آزربایجان جنوبی میباشند و در راه مبارزه ی حق طلبانه ی خود به دفعات مختلف از طرف ماموران اطلاعات دستگیر و زندانی شده اند. گوناز تی وی

H.K

 

 

اخبار منتخب

Most Read