آخرین خبرها

خودسوزی یک شهروند آزربایجان جنوبی در مقابل فرمانداری سونقور

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 خودسوزی یک شهروند آزربایجان جنوبی در مقابل فرمانداری سونقور

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : یک شهروند آزربایجان جنوبی در مقابل فرمانداری شهرستان سونقور اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش گوناز تی وی،ساعت 10 روز یک شنبه کارکنان مجتمع اداری فرمانداری که ارگان هایی چون شهرداری، بخشداری مرکزی، شورای شهر نیز در این مجموعه قرار دارند، با جسد سوخته فردی مواجه شدند.                         بعدا با استعلام توسط کارشناسان مشخص شد روز یک شنبه این  شهروند 59 ساله در شهرستان سونقور در اعتراض به کار شکنی در صدور  پروانه ساخت مسکن و عوارض که  شهرداری سنقر داشته، اقدام به خودسوزی در محوطه این مجتمع اداری کرده است . سوختگی به حدی بوده است که  پلیس و پزشکی قانونی در بررسی های اولیه بدلیل شدت سوختگی فقط جنسیت متوفا را که مرد بود، اعلام کردند.

گوناز تی وی

H.K

 

اخبار منتخب

Most Read