آخرین خبرها

شعار ملی "آزربایجان وار اولسون ایستمه ین کور اولسون" در اردبیل طنین انداز شد+ویدئو

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
شعار ملی "آزربایجان وار اولسون ایستمه ین کور اولسون" در اردبیل طنین انداز شد+ویدئو

Gunaz.tv
 گوناز تی وی: پس از برد تیم شهرداری اردبیل مقابل تیم اصفهانی، شعار "آزربایجان وار اولسون  ایستمه ین کور اولسون" در اردبیل طنین انداز شد.

بنا به خبر رسیده به گوناز تی وی، عصر روز گذشته (شنبه ۷ شهریور) در چهارچوب بازی های لیگ دسته یک فوتبال ایران، تیم شهرداری اردبیل در این شهر مقابل تیم گیتی پسند اصفهان صف آرایی کرد.

تیم شهرداری اردبیل در این مسابقه مقتدرانه با حساب ۳ بر صفر توانست رقیب خود را شکسته داده و از مجموع ۳ بازی تیم شهرداری با کسب ۷ امتیاز در حال حاضر توانسته جایگاه خود را در صدر جدول لیگ دسته یک  فوتبال ایران تثبیت کند.

پس از این برد شیرین، هواداران تیم شهرداری به خیابانهای شهر اردبیل سرازیر شده و با  شعار ملی "آزربایجان وار اولسون  ایستمه ین کور اولسون" به ابراز شادی پرداختند.

افزودنی است نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی نیز دوشا دوش هوادارن تیم شهرداری در خیابانهای اردبیل حرکت کرده و آنها را تحت نظارت خود قرار داده بودند.

گفتنی است در سالهای اخیر تیم شهرداری اردبیل نیز همانند تیم تراختور به یکی از سمبل های حرکت ملی آزربایجان جنوبی در این استان تبدیل گشته و هواداران این تیم پس از برد مقابل تیم های دیگر، در خیابانهای اردبیل به صورت مدنی شعارهای ملی را سر می دهند.

 

گوناز تی وی

S.N

 

اخبار منتخب

Most Read