آخرین خبرها

اورمیه: آزادی چهار فعال مدنی آزربایجانی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
اورمیه: آزادی چهار فعال مدنی آزربایجانی

Gunaz.tv

گوناز تی وی: چهار فعال ملی-مدنی آزربایجانی که هفته گذشته در شهر اورمیه از سوی نیروهای امنیتی ایران بازداشت شده بودند، با قرار وثیقه و کفالت آزاد شده اند.

به گزارش گوناز تی وی، دوشنبه 25 خرداد 1394، عطا کریمی و سینا حسنی از فعالین ملی-مدنی آزربایجانی با قرار کفالت کارمندی آزاد شده اند.

غلام قلیزاده و علی عزیزی از دیگر فعالین شهر اورمیه نیز روز پنجشنبه هفته گذشته( 21 خرداد) با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد شده اند.

این چهار فعال ملی-مدنی آزربایجانی در روزهای 16 و 17 خردادماه جاری به دلایل نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی-اطلاعاتی ایران بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه پاسداران اورمیه منتقل شده بودند.  

سینا حسنی و علی عزیزی از فعالین جوان آزربایجانی ساکن اورمیه می باشند که هردو متولد سال 1375 هستند.

لازم به ذکر است که  ماموران امنیتی رژیم ایران بعد از بازداشت غلام قلیزاده، به خانه وی در شهر اورمیه یورش برده و ضمن ایجاد رعب و وجشت و بعد از بررسی و تفتیش منزل، برخی از اشیاء شخصی و خانوادگی از جمله لپ تاپ و کامپیوتر، دوربین، موبایل و کتاب ها را با خود برده اند.

گوناز تی وی

H.M

 

 

اخبار منتخب

Most Read